reacties

Vandaag kreeg ik 63 likes op zo goed als al mijn blogs plus een nieuwe volger (degene van al die 63 likes). Ik vertrouwde ’t niet helemaal, en WordPress klaarblijkelijk ook niet: de site van deze heer (ik neem tenminste aan dat het een man was, de naam klonk mannelijk maar dat zegt natuurlijk niks, het zou ook zomaar een vrouw kunnen zijn geweest ……) is inmiddels zoals dat zo mooi heet ‘suspended’ oftewel geschorst. Fijn dat er ook van bovenaf cq buitenaf wordt opgelet.

33 gedachtes over “reacties

  1. Ja ikzag het alle reacties werden geliked. Geen idee wat zo iemand bezield al zóu het natuurlijk een beginner kunnen zijn die oop deze manier mensen naar zijn blog denk te trekken. Maar waarschijnlijk ijker is dat het geen zuivere koffie is en je beter niet bij dat blog op bezoek kunt gaan.

    Like

      1. Ik heb het een keer eerder gehad van iemand.
        En ook een keer dat iemand echt alles aan het lezen was. Dan weet je ook niet goed wat je ervan moet denken.
        Rare toestanden soms. Mijne heette Gandhi. Gut je zal maar zo iemand als fan hebben. haha

        Liked by 1 persoon

  2. sanneke52

    Hier ook 10 mailtjes op mijn reactie bij Inge. Ik verwijder ze direct. “Big brother is watching you” is toch niet zo verkeerd. Laten ze van hogerhand de zaak maar in de gaten houden. Toch? Anders zijn we “veroordeeld” tot een leven zonder internet en dat is iets dat ik niet leuk zou vinden…..

    Liked by 1 persoon

  3. Ene rohan ghandi of zo? Ja die zat ook al bij mij ineens gisteren, pffffffff ik heb niet eens geklikt… en reageren had hij kunnen doen, maar dan had ik hem moeten modereren eerst, hahaha

    Blij dat hij weg is…

    X

    Like

  4. Kakel

    Op advies van mijn broer heb ik Wordfence geïnstalleerd. Ik jok, wan ik heb het láten doen (-: Sinds die tijd heb ik geen last meer van gekke reacties. Alles wordt weggevangen. Ideaal. En het is gratis!

    Like

Reacties zijn gesloten.